wtorek, 21 stycznia 2014

Prezent dla Babci i Dziadka w zdrowym stylu

21 stycznia często obdarowujemy naszych dziadków prezentami. Niestety często są to jakieś szeroko rozreklamowane suplementy diety za bajońskie sumy albo czekoladki. Czekoladki sama bardzo lubię, ale jestem przeciwniczką suplementów diety. Lepsze jest zawsze to co z natury. Przede wszystkim lepiej przyswajalne.

Dlatego przychodzę do Was ze świetnym pomysłem na Dzień Babci i Dziadka. Ostatnio kupiłam herbatkę "Dla Dziadzia" i "Dla Babci". Za jedne opakowanie zapłaciłam 8 zł. Szata graficzna tych produktów jest tak urocza, że nie musimy się nawet juz martwić o zapakowywanie. A zapach też już robi wrażenie. Zioła te zostały zebrane na podlaskich terenach, które mogą poszczyścić się najniższym zanieczyszczeniem powietrza.


U góry skład herbaty dla dziadzia. Ta działa wzmacniająco na serce.





U góry skład herbatki  dla babci. Te ziółka zapobiegają zmianom związanym z wiekiem dojrzałych kobiet. 


Nie zapomnijcie o swoim Babci i Dziadku! :D Ja odwiedzam ich jutro. :) 

Jeśli macie ochotę, to herbatki kupiłam w sklepie Dary Natury. :) 

 http://www.ziolowyzakatek.sklep.pl/dla_babci_herbatka_z_ogrodu_botanicznego.html
 http://www.ziolowyzakatek.sklep.pl/dla_dziadzia_herbatka_z_ogrodu_botanicznego.html

17 komentarzy:

  1. Jak ładnie nazwali :). Dobry tani prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Babci kupiłam czekoladę z kredensu z fiołkami:) A dziadkowi bakalie w rumie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam produkty z kredensu. Są trochę drogie, ale biją jakością inne produkty na głowe. :) Dobry wybór :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł i faktycznie ślicznie herbatki wyglądają :)
    Ja w tym roku też zrezygnowałam ze standardów - dziadkowie dostali sok z aloesu i tran :)))

    Rozglądałam się w rossach za pastą tołpy - w jednym (w ch na wileńskim) widziałam miejsce po żelu do zębów bez fluoru, ceny nie pamiętam, choć starałam się strasznie! Chyba 12,90, ale nie ufaj mi w tej kwestii.
    Tak więc teoretycznie rossmann ten żel w ofercie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź! Zawsze mogę na Ciebie liczyć. Ja znalazłam ten żel z tolpy w jednym rossmannie, udało się. :)
      Sok z aloesu i tran - same dobra. :) Dziadkowie będą żyli teraz wiecznie. :D

      Usuń
  4. Dobry pomysł! :-)
    Ciekawe, jak smakują!

    Przyszło mi do głowy, że można robić w prezencie ładnie zapakowane mieszanki herbat z dodatkami (tylko własnie trzeba się postarać, żeby dobrać zawartość do obdarowywanej osoby - a tutaj ktoś to już zrobił i jeszcze ładnie zapakował).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pomysł :) Sama zbieram i suszę zioła (uzależniłam się od tego!:)) Z chęcią sprawiłabym taką herbatkę, niestety moi dziadkowie od dawna nie żyją. Ale te opakowania są naprawdę urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, obrazek profilowy jest niczym mój portret :D:D Pozdrawiam!

      Usuń
  6. świetny prezent, za rok spróbuję pomyśleć o herbatkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, nie widziałam takich herbatek. Też nie lubię suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, pewnie dobrze smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, naturalny skład i przyjemne opakowanie - w sam raz na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, rzeczywiście super pomysł! Szkoda, że tak późno przeczytałam, ale może na inną okazję im kupię... :)
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :-) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...