sobota, 7 grudnia 2013

Szampon idealny: Sante Family Szampon do włosów odżywczy ginkgo/oliwka

Szampon idealny musi spełniać dla mnie kilka warunków. Nadawać się do łagodnego i codziennego mycia włosów, nie mieć SLS, znajdować się w ekologicznej butli, nie mieć drażniącego zapachu i być w przystępnej cenie. Te wszystkie cechy spełnia szampon Sante Family odżywczy ginkgo z oliwą. W tej serii występuje też inna wersja zapachowa - pomarańcza i kokos, która też już czeka u mnie na wypróbowanie.


Szampon najpierw wypróbowałam w pojemności 500 ml, kiedy okazało się że świetnie się sprawdza, zamówiłam butlę 900 ml. To naprawdę szampon dla całej rodziny :D

Opis producenta:
Rodzinny szampon do włosów z bio-aloesem i bio-ginkgo, o przyjemnym, łagodnym zapachu. Przeznaczony do włosów zniszczonych i osłabionych. Dzięki tenzydom roślinnego pochodzenia delikatnie, ale gruntownie oczyszcza skórę głowy i włosy. Pielęgnacyjna formuła tego szamponu,  zawierająca wyciąg z ginkgo, sok z aloesu, inulinę* oraz olejek z oliwek, w widoczny sposób poprawia kondycję włosów, dodając im sprężystości i witalności.

 *Inulina – tzw. naturalny prebiotyk; rozpuszczalny w wodzie polisacharyd roślinnego pochodzenia. Stosowana w kosmetyce, w szamponach - oczyszcza skórę głowy i włosy, zwalcza przyczyny powstawania łupieżu, łagodzi podrażnienia skóry.

Skład
Aqua (Water), Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Inulin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citric Acid, Betaine, Maris Sal (Sea Salt), Glyceryl Oleate, PCA Glyceryl Oleate, Ginkgo Biloba Leaf Extract*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Arginine, Glycerin, Potassium Sorbate, Phytic Acid, Parfum (Essential Oils), PCA Ethyl Cocoyl Arginate,




Szampon ma certyfikat BDIH i NaTrue.

Cenię ten szampon też za to, że ma higienniczne opakowanie z dozownikiem, takie najbardziej lubię. Włosy po nim są miękkie i pięknie pachną. Ja borykam się z problematyczną skórą głowy i ten produkt nie powoduje u mnie żadnego swędzenia. Ostatnio kupiłam ekologiczny szampon yves rocher z certyfikatem ecocert... Myslałam, że się polubimy, ale dostałam po nim okropnego łupieżu i skóra głowy wręcz paliła. No ale to bohater do innego posta. Z tego produktu jestem bardzo zadowolona. Nadaje się idealnie do codziennego stosowania. No i ta wielka butla! To dopiero ekologiczna opcja. Większa butla wystarcza na dłużej, więc produkujemy mniej śmieci. Polecam z czystym sumieniem.



9 komentarzy:

  1. A gdzie ten szampon kupiłaś i w jakiej cenie? :) Bo zaciekawiłaś mnie tym wpisem.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie internetowym matique. :)

      Usuń
  2. ogólnie wydaje się fajny, a etykieta jest też bardzo ładna ;))) przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. pojemności mega :) to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się opakowanie, pewnie kupię go w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon jest ekstra, też potwierdzam. Miałam najmniejszą buteleczkę, a była cudownie wydajna. Przyjemny produkt, prawiebez minusów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie to, że mam zapas szamponów, już bym klikała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Zapraszam do udziału w konkursie kulinarnym z motywem zoologicznym , który promuje akcję "zwierzak to nie zabawka - nie kupuj go na prezent".
    Nagrodami są akcesoria zoologiczne.

    Prowadzę bloga kulinarnego więc jakoś musiałam połączyć w konkursie poruszany wątek zwierząt z wątkiem kulinarnym dlatego powstał konkurs kulinarno-zoologiczny :)

    Więcej informacji tu: http://kasinkowe-gotowanie.blogspot.com/2013/12/zwierze-to-nie-zabawka-nie-kupuj-na.html

    Zachęcam również do napisania na swoim blogu kilku słów w kwestii kupowania zwierząt pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kilka razy się do niego przymierzałam, ale zawsze ostatecznie w koszyku wylądowało coś innego. Ale przy najbliższej okazji skuszę się na niego, bo ekstrakt z miłorzębu bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :-) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...