piątek, 25 października 2013

Jesienny spacer: Pałac w Lubostroniu

W ostatni weekend postanowliśmy skorzystać z pięknej jesiennej pogody i wybraliśmy się do pobliskiego Lubostronia. To tylko około godziny jazdy samochodem z mojej miejscowości. Na miejscu okazało się, że niestety nie można zwiedzić pałacu, choć oczywiście nie było takiej informacji na stronie... 

Na szczęście park krajobrazowy, który otacza park w zupełności to wynagrodził. :-) Ten piękny park ma około 40 hektarów i przechodzi płynnie w las. Miałam ze sobą aparat i postanowiłam uwiecznić naszą piękną polską złotą jesień.


Źródło: KLIK




5 komentarzy:

  1. Piękna jesień, też korzystam w pięknej pogody:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Liście z pierwszego zdjęcia są jak Twoje włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie mnie niezwykle ujęło. Kocham taki klimat. Kocham taki obraz jesieni i kolory.
    CUDOWNE!
    Lubostroń- nawet nie wiedziałam, że jest takie miejsce.
    Sprawdziłam sobie jak daleko leży od Poznania i już wiem gdzie za rok jesienią pojadę :)
    W tym roku zaliczyłam jesienny park dendrologiczny w Kórniku i było równie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Bydgoszczankę! :) A w Lubostroniu brykają jeszcze dziki? Bo pamiętam jak kilka lat temu pełno ich tam biegało w lasku koło pałacu:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :-) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...