poniedziałek, 16 września 2013

Jesień też jest piękna - świeczki z wosku pszczelego

Jak co roku od kilku lat odwiedziliśmy z moim Lubym Biskupin podczas festynu archeologicznego. Koncert Percivala był dla mnie gwoździem programu, ale oprócz tego zaopatrzyłam się jeszcze w świeczki z wosku pszczelego.

Nadchodzą długie wieczory, więc takie świeczki to świetny wybór. Świeczki z wosku pszczelego są o wiele lepsze niż takie z parafiny.
  • Rozsiewają delikatny zapach miodu.
  • Wydzielany ze świecy eliksir oczyszcza i jonizuje powietrze.
  • Wpływa pozytywnie na samopoczucie.
  • Jest bardziej wydajna niż świeczka parafinowa.

Za dużą świeczkę zapłaciłam 26 zł. Za mniejszą zapłaciłam 8 zł. Ta większa na pewno będzie towarzyszyć mi przez całą jesień. :)

Obecnie nastała ogromna moda na świece Yankee Candle. Atakują na każdym blogu i w galeriach handlowych. Przyznaję, że wyglądają imponująco, ale są też drogie.
Ja zawsze wolę wspierać lokalne dobra, dlatego zdecydowałam się na świece z wosku pszczelego.

A Wy co wybieracie - Yankee Candle czy naturalne świece z wosku pszczelego?




Keep calm and hear to nature - Czarodzielnica :)

7 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi o mojej świecy z takiego wosku. Też sobie zaraz zapalę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to zabrzmi dziwnie, ale jakoś bardziej ufam świeczkom z wosku pszczelego.
    Pieknie i NATURALNIE pachna, sa eko :) Jakos nie boje sie ich palić, tak jak inne, bardziej chemiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze styczności z YC ale preferuje najzwyklejsze małe podgrzewacze ale jeśli miałabym wybierać to natura wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno te z parafiny są niezdrowe i rakotwórcze nawet. Te pszczele świetnie pachną... :)

    Włóczykije pozdrawiają! :)
    (i do siebie zapraszają)...

    OdpowiedzUsuń
  5. przepieknie wygląda ta świeca z wosku pszczelego ,bardzo mi się podoba;)
    zapraszam do wspolnej obserwacji;)
    Pozdrawiam serdecznie;)
    Mam do ciebie pytanko odnośnie henny ale to najwyżej napisze na meila;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Yankee i są naprawdę super, ale chcę też takie z wosku pszczelego. Może na targach zdrowej żywności jakie organizowane są w CH nieopodal mojego domu coś takiego kupię - przeba się przejść!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :-) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...