czwartek, 10 stycznia 2013

Pani Nauczycielka :)

Jakiś czas temu otrzymałam propozycję od firmy Firmoo, aby wypróbować ich okulary. Raczej bez większego entuzjazmu zaczęłam oglądać ich propozycję i wpadłam napotykając się na jeden model.

Złożyłam zamówienie i niecierpliwie czekałam. Okulary przyszły bardzo szybko jak na drogę którą musiały pokonać. Do tego w nienaruszonym stanie. W zestawia dostałam też ściereczkę oraz śrubokręt i 4 zapasowe śrubki.

Najbardziej podobało mi się to, że jak miałam jakieś pytania, to otrzymywałam dość szybko informację zwrotną, która była wyczerpująca.

Plusem tych okularów jest to, że są naprawdę twarzowe. Moje przyjaciółki też je ubierały, i każda wyglądała w nich ładnie. Wydaje mi się, że szczególnie pasują do owalnej twarzy.

Oprócz tego strasznie kojarzą mi się z okularami nauczycielki. Właśnie dlatego je wybrałam. :) Moja koleżanka się śmieje: +100 do inteligencji. :))

Same spójrzcie:



7 komentarzy:

  1. Mega dobre okulary!:D Sorry,ale kojarza mi sie od razu z seksowna pania profesor:) NA pewno dodadza Ci uroku...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale serio, wyglądają inteligentnie nawet same z siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanko: czy to była propozycja z zagranicy? Bo dostaliśmy jakiegoś maila po angielsku o testowaniu okularów, ale nie wiedziałam, czy odpowiadać, że się zgadzamy, bo bałam się, że to jakaś ściema...

    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie kujońskie okularki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :-) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...